ny vecka

jag lider av tristess de perioderna när det inte är så mycket plugg i skolan, jag får panik och livet känns så jävla tråkigt haha, sjukt att det är sant också. började vid tio idag och hade endast idrott. med halsont, huvudvärk och helt grötigt huvud tog jag och maja oss igenom spåret på en helt okej tid, jävla bra! åt lunch i skolan efter sen drog jag mig hemåt igen. har sedan dess fördrivit tiden med att städa mitt rum, gå en långpromenad, handlat mat, lagat mat och kollat på tv. befinner mig fortfarande framför tvn, planerar lite inför morgondagen då det är valborg. har en kort skoldag, sedan är det lite fix inför balen, sen hade jag tänkt dra till gymet ett tag och sedan hem till min pappa där mat ska lagas och ätas och vin ska drickas med mina tjejer. därefter ska vi vidare till ett gäng killar för att fortsätta förfesta, sedan hamnar vi antingen i mesta eller på krogen, kan bli hur som helst. är fruktansvärt taggad och det brukar inte vara jättebra då det för det mesta blir kaos hehe, men tänkte inte köra en repris av någon av mina katastrofkvällar så det ska nog bli bra. nu ska jag nog bränna av några avsnitt gg!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0