onsdagmorgon

gårdagen blev en jobbig dag då världens finaste hund fick lämna världen, dock för att komma till en bättre plats. de resterande krafterna jag hade använde jag till att skriva ett prov i skolan, träna en timma med louise och sedan plugga resten av kvällen. har sovmorgon till halv elva idag men vaknade redan vid sju så gick upp och gjorde frukost som jag varvade med historiaplugg. har endast två lektioner i skolan så efter det är det raka vägen hem för ännu mer plugg så att provet imorgon går bra. sen har jag bara nationella i svenska hela fredagen samt en överkursfråga som ska göras hemma så imorgon hoppas jag på att inte endast lägga tiden på att plugga.
ska dricka upp kaffet, fixa mig och sedan röra mig till skolan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0