perth

landade hemma för drygt en timma sedan. gårkvällen blev lugn med glass och film och idag tog vi oss inte upp förens vid 1, välbehövlig sovmorgonen efter det här lovet, och en rätt bra uppladdning för skolan imorgon. har ätit lite och sitter just nu och pluggar, om en stund tänkte jag ta mig ner till gymet för lite kondition och styrka, ladda inför löprundan på 1,3 mil som vi ska göra i skolan imorgon, kan bli intressant! resten av kvällen ska jag äta pestokyckling med mamma, skriva psykologiuppsats varvat med tvn. har några läkerolaskar som jag fick av min snälla pappa som väntar på mig också, tror det blir en helt okej kväll. känner mig konstigt nog ganska taggad för skolan imorgon, kan vara för att det är mindre än två månader till studenten. 
nej, lite mer ekonomiplugg innan det är dags att svettas.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0