saker faller isär för att andra ska kunna falla samman

det är lördag och jag har nyss ätit en mycket bra lördagsmiddag som mamma hade köpt med hem från tingsgården. just nu befinner jag mig i soffan framför tvn med mig och en påse godis bredvid och tänkte göra något vettigt den här kvällen även fast det är helg så ska försöka plugga lite företagsekonomi. igår var det fredag och skoldagen var tung även fast jag endast hade två lektioner och ett prov. efter skolan inledde jag helgen på bästa sätt genom att agera barnvakt åt min gose, världens bästa kille! kvällen spenderade jag med en annan bra person, middag på sylvia och sedan somnade vi gott här hemma. gick inte upp förens vid ett idag, då pluggade jag någon timma och sedan tog jag en långpromenad och det är väl ungefär det jag hunnit med idag. söndag imorgon och dagen måste jag ägna åt ännu mer plugg och sen hade jag tänkt köra ett skönt cirkelfyspass eller så blir det gymet. måndag är jag ledig och då blir det förhoppningsvis mys med mina favorittjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0