studentjävlakryssning

ekar lite tomt här men har haft fullt upp helt enkelt! helgen har bestått av en trevlig förpärla hemma hos maja följt av en utgång i fredags. en bra utgång på en lagom nivå så att säga. sällskap hem, en nattmacka och sen somnade jag på två röda. i lördags tog jag och mamma tåget till örebro för att hälsa på bror&emma. god mat, för mycket godis, kattmys, film och övernattning blev det och sen åkte vi hem runt lunch på söndagen. när vi hade kommit hem igår blev det en timma på gymet sen spenderade jag kvällen hos lisa, fick mitt hår klippt och bjöds på god mat och strax efter tio landade jag hemma. idag är det måndag och första dagen på lovet, det är också den första april och det innebär studentjävlakryssning för min och majas del ihhhh! är så fruktansvärt taggad, kommer dock inte känna någon på hela båten men känner inte att det spelar så stor roll med all den alkohol vi kommer förtära hehe! om knappt två timmar blir jag upphämtad så ska börja fixa mig och packa ihop de jag ska ha med mig. fyfan, de närmsta dygnet kommer bli oförglömligt! 
hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0