torsdag

slänger i mig lite middag i form av frukost hehe, när mamma inte är hemma så får det bli så. har kämpat mig igenom den segaste skoldagen på länge känns det som, en sådan där dag när allt känns tungt bara. en timma på gymet direkt efter gjorde dock allt bättre så när jag kom hem så hade jag lite krafter kolla igenom småföretagandeprovet som är imorgon. nu är psykologiuppsatsen inskickad också så jag känner att jag förtjänar en lugn kväll så ska om en stund bege mig till bussen och sen vidare för en kväll med en flaska vin och en hel del snack med en trevlig kille. börjar inte förens tolv imorgon och har bara en lektion samt ett prov och sen är det helg, och även denna helg ska det bli skönt att lägga festandet åt sidan och bara ta det lugnt!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0