we press play, don't press pause

eftersom jag inte ägnat en endaste sekund åt plugg detta lov så var det bara att ta tag i det idag. började dock redan med det igår men då blev det inte så många timmar. annars besökte jag gymet igår efter en vecka med för mycket alkohol och fest så det var minst sagt jobbigt, men en halvmil på löpandet och drygt en halvtimmas styrketräningen kämpade jag mig igenom. därefter mötte jag louise och elina för en långfika, pratade igenom lovet osv, tycker om er så himla mycket! kvällen spenderade jag i soffan framför tvn med mamma. idag vaknade jag tidigt och åt frukost i sängen, sen började jag på min psykologiuppsats som ska vara klar om någon vecka, spenderade sedan en timma på balkongen i solen, jävla skönt! annars har jag hunnit med en timmas promenad och nu pluggar jag småföretagande. funderar på att ta en sväng förbi pappa om en stund, mest för att ta en paus från plugget en stund hehe. blir en lugn kväll troligtvis, ska spendera den med en bra kille iallafall. 
förövrigt måste jag ha haft det bästa lovet på länge, även fast jag känner mig mer slutkörd nu än vad jag gjorde innan, men fyfan vad kul jag har haft det. spenderat två dagar i örebro, umgåtts en hel del med min fina familj, vart konstant full i drygt 24 timmar på en båt med en så jävla bra vän, vart bakis, vart nykter mindre än 24 timmar innan det börjades förtära alkohol igen, firat att det är 60 dagar kvar till studenten med några av världens bästa människor,  sovit nästan en hel dag osvosv. livet är förjävla fint just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0