det är fredag idag

och det är så jävla värt, som en stor lättnad när någon säger att jag står alltid bredvid när världen är emot dig. ord som är så lätta att bara säga, men som väger så jävla tungt.

det är fredag idagggg! som jag längtat, hela denna vecka har känts lite som ett segt maraton. hade en lektion på morgonen sen slutade jag. gick en stund på stan och letade efter något att ha på mig ikväll som jag gladeligen hittade! har resten av dagen suttit med matteboken samt projektrapporten så nu är min hjärna rätt slutkörd. ska vila en stund nu, om en timma väntar ett träningspass som jag är fruktansvärt taggad på. efter det ska jag möta upp maja och louise och inhandla mat, sen kommer elina och förhoppningsvis emma också lite senare så ska vi köra en liten förpärla och sen ut, känner på mig att de kan bli riktigt bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0