fridaaay

stannade hemma igår från skolan då ett fruktansvärt halsont och en igentäppt näsa spökade. kände mig bättre framåt kvällen så bestämde mig för att gå till skolan idag, stannade dock bara första lektionen och sen käkade jag med tjejerna sen begav jag mig hemåt igen, helt slut, inget halsont längre men en jobbig förkylning. så har mest legat under täcket och kollat gossipgirl, har aldrig direkt förstått mig på den serien så tänkte ge det ett försök och börja om från början och nu är jag helt fast, bra tidsfördriv iallafall. fredag idag annars och vanligtvis brukar ju taggfaktorn vara hög på att hälla i sig x antal glas vin och annat, eftersom jag inte är för pigg så lutar de mot att ta det lugnt ikväll, men jag kan fan inte påstå att jag inte är sugen på fiesta, har iallafall två vänner som är taggade som försöker få med mig ut ikväll så får se hur det blir med det, ifall jag känner att jag mår prima om några timmar så är det ju bara att svira om och dra ut i dimman, och har hört att lite alkohol kan bota en förkylning ganska bra? vi får allt se
har inte så mycket planer för helgen annars, förutom imorgonkväll då det antingen blir något glas vin eller liknande på pitchers eller så, annars ett jävla lördagsmys hemma hos någon av tjejerna.
just nu skulle en fin godispåse göra mig så jävla glad, eller att förkylningen går över. får hålla till godo med några avsnitt gg till
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0