ger upp om dig, lite i taget

har haft en jävla bra torsdag aka alla hjärtans dag osv. hade en fin sovmorgon, god lunch i skolan, dyka med tuber på idrotten som va någon blandning av de värsta, häftigaste och läskigaste jag gjort. fick min lilla privatinstruktör eftersom jag var så dålig hehe. efter skolan överraskade jag och syster mamma med ett frisörbesök följt av sconesmys, det tyckte vi hon var värd. sen drog vi av en timmas styrketräning så nu är jag rätt mör i armarna. imorgon ska jag spendera hela dagen själv i skolan och plugga, sen ett träningspass och sen är det ju fredag så förtära alkohol med fina vänner står såklart på schemat, jävla bra dag imorgon!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0