hur dom än-oskar linnros

har haft den lugnaste helgen på länge, kände väl att jag behövde vila upp mig lite. igårkväll kom sara hit, vi åt tacos och satt och pratade i flera timmar, fina vän! sen somnade jag och sov drygt tio timmar inatt, inte helt fel! hann med en långpromenad och plugg på förmiddagen, sen spenderade jag eftermiddagen på barnkalas, träffade släkten och fick åt mängder med fika. varken jag eller mamma hade lust eller energi till att fixa någon middag idag så jag gjorde scones och ägg, jävla gott! har pluggat ännu lite till nu ikväll samtidigt som johan falk går på tvn. ska snart förflytta mig till sängen, ingen söndagsångest idag dock för är ledig imorgon. tänkte dock spendera dagen på biblioteket så att jag verkligen får lite plugg gjort, sen blir de förhoppningsvis ett träningspass. skrev nyss till min syster i australien, studenten och sommaren närmar sig och efter en jävla massa velande och funderingar, och påtryckningar av vänner och familj så har jag bestämt att jag verkligen vill åka dit efter studenten. med en öppten biljett kan jag stanna hur länge jag vill också, men satsar på ett halv år-år. känner att det är en otrolig chans som jag måste ta tillvara på, och tror jag kommer lära mig så fruktansvärt mycket också. sen vill jag bara bort från den här staden ett tag, se något nytt och få nya erfarenheter. alltså ja, det är så jävla rätt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer bli super,langtar!pok

2013-02-26 @ 23:28:06
URL: http://www.idaekman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0