i min osäkerhet, du kan kalla det ångest

mår som förväntat, icke bra alltså. gårdagen då, efter skolan så blev det träning en timma, mycket skönt och välbehövligt! efter det åt jag och duschade snabbt, sen begav jag mig till louise där maja och elina också var. fixade oss, pratade om livet och om hur fel allt kan bli men hur jävla glad man ska vara att man har varandra, för det är jag verkligen! efter x antal drinkar så åkte vi in till stan för en utgång, en utgång som bestod av konstant dansande nästan. träffade många fina människor och fick en del sagt till vissa tror jag. somnade inte förens vid halv fem efter att ha lyckats gjort mig av med två för fulla och jobbiga pojkar hehe. så idag är jag inte alltför pigg. har dock hunnit med en sväng på stan med min fina klara, nu tar jag det extremt lugnt framför tvn. resten av dagen och kvällen är oplanerad, jag och mami ska iallafall gör tacos till middag så jag är nöjd. känns som att det får bli en lugn kväll hemma. imorgon ska jag iallafall ut till min bror&pethra&axel för lunch och matteplugg. sen väntar en veckas lov utan några planer alls ungefär, har en del plugg så blir nog inte rastlös, sen ska jag försöka komma igång lite med träningen kanske.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0