jag vet bara att jag ska framåt, så jag ser aldrig bakåt igen

igår blev jag bjuden på jävla god middag hemma hos syster. sedan begav jag mig hemåt, hann sedan plugga en stund innan jag tog en promenad hem till någon jag inte träffat på allt för länge. idag vaknade jag inte upp i min säng, så när klockan ringde kvart i åtta så stressade jag hem för att hämta grejer och sen vidare till skolan där jag hade två lektioner. efter det käkade jag lunch i skolan med tjejerna och en stor jävla lättnad slog över mig när en gammal killkompis frågade om jag ville gå på bal med honom, jag som har haft sådan ångest över detta då jag inte hittat någon att gå med, så jävlar vad skönt det känns nu! sen drog jag mig hemåt igen, har pluggat lite, och nu varvar jag kaffe, frukt, tv och plugg. kommer fortsätta så här ett bra tag, ska nog ta mig ut på en långpromenad lite senare för att vila hjärnan lite.
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0