leka leva

det är lördag men känns mer som söndag. inser att lovet snart är slut och att jag har spenderat den största tiden i min säng, känns ju sådär men vad ska man göra när det första som händer är att influensan slår till. hade iallafall tänkt att jag skulle vila upp mig det här lovet och det har jag verkligen lyckats med, så det är alltid något. igår uträttade jag ett ärende som jag borde gjort för ett bra tag sen så det kändes skönt, dags att ändra sitt liv lite nu hade jag tänkt. sen fick jag mitt hår slingat av emma, hann mysa en hel del med zack och senare på dagen fick vi gäster över på middag plus att bror&emma samt amelie och zack var här, när det är som bäst! vaknade tidigt idag, fullt hus här hemma hela morgonen, vid elva blev det en timmas träning, fruktansvärt jobbigt och skönt! sen har jag hunnit med en hel del plugg och handling med mamma. kvällen ska jag spendera med sara, mat, snack och kanske någon film, blir en bra kväll! imorgon står det barnkalas på schemat och ingen söndagsångest för jag är ledig på måndag, hihi! 
lite geografiplugg nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0