only know you´ve been high when you´re feeling low

halva veckan har gått och kunde inte vara gladare. hade ett muntligt svenskatal i skolan idag som kunde gått bättre än det gjorde, men skönt att det är gjort nu iallafall. sen har jag vart på kör och sen tagit det lugnt resten av kvällen. filosoferar och funderar, tömmer mig själv på tankar till mina vänner som gör allt för att förstå mi, bockar och bugar. inser dock att jag måste ta tag i mina funderingar om jag ska få någon ro någon gång. jaja. imorgon väntar en jävla fin sovmorgon till 11.15. alla hjärtans dag imorgon också, blir både glad och ledsen när jag tänker tillbaka på förra året vid samma tid, inte mycket som slår den alla hjärtans dagen. kommer dock spendera morgondagen med några av bästa människorna så jag är nöjd.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0