söndagsångesten

lär mig aldrig, kan inte hantera min mobil när jag har intagit alkohol, en omöjlig ekvation ungefär. men vad ska man göra. igår tog jag det lugnt och pluggade mest hela dagen, sen framåt kvällen mötte jag elina och louise, köpte naturgodis och placerade oss sedan hemma hos mig framför melodifestivalen. fortsatte sedan med några glas vin som sedan övergick i drinkar och sedan tre jävligt glada och taggade tjejer. framåt midnatt rörde vi oss ner till stan och satte oss på pitchers, fick sällskap av ett gäng trevliga och mindre trevliga killar, drack lite mer vin och gjorde bort mig osv. vid två rörde jag mig hemåt, väl hemma åt jag allt jag hittade haha och somnade sedan gott. vaknade idag med världens.största.ångest. låg länge och försökte få ordning på kvällen och natten men var omöjligt. tillslut letade jag fram mobilen och tog reda på sanningen haha, och som sagt, ska gömma undan min mobil nästa gång det tas fram alkohol hehe. 
idag då, har skrivit på projektrapporten hela dagen känns de som, och sen fick jag ett glatt besked om att den inte ska vara klar förens om några veckor, alltså haha orkar inte mig själv.
fixade sedan middag till mig och mami, fiskpinnar och potatismos satt himla fint! nu ska jag strax ta mig ut på en långpromenad, känns som att det var alldeles för längesen jag rörde lite på mig eftersom jag har vart sjuk. sen går de en jävla bra film på tv ikväll så blir nog chillmode resten av kvällen, välbehövligt!
hej
 
 
och du har bara fått mig att inse hur jävla mycket starkare jag är än dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0