vi förtjänar att bli lyckliga

ligger insvept i filt och äter halstablett efter halstablett medans top model rullar på tvn. huvudet känns fruktansvärt tungt och halsontet är tillbaka, värre än förra gången. usch. samtidigt kollar jag igenom instagram och avundas alla 94:or från eskilstuna som är iväg på stundentkryssning, vill ju med! men min tur kommer också, den första april för att vara exakt, då jävlar! annars är det första dagen på lovet idag och jag har spenderat mesta delen av dagen i sängen och soffan, tyckte jag förtjänade det! lite plugg och en timmas promenad har jag hunnit med också.  imorgon ska jag träffa sara och göra lunch och mysa, senare på eftermiddagen ska jag hem till pappa och plugga. på onsdag blir det antagligen en utgång med elina. resten av lovet är väldigt oplanerat, har en jävla massa plugg att ta tag i sen får jag förhoppningsvis besöka friskis&svettis några gånger. annars ska jag spendera så mycket tid med min familj och mina fina och mysa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0