2012-2013

Hur har ditt 2012 varit? väldigt uppochner måste jag nog säga. i perioder har jag mått nästan för bra, andra dagar har allt vänts ut och in. men jag har nog aldrig lärt mig så mycket om mig själv och livet som iår

Blev du kär i år? jag var kär tills det dog ut. nu jobbar jag på att hålla mig borta från sånt, lättast så

Vad önskar du att du gjort mer? lyssnat på mig själv

Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt, oroat mig och vart kluven. sluppit ligga sömnlös på nätterna pga. för mycket tankar

Vem har du umgåtts med mest? emelie och julia, och min familj     

Bästa minnet från 2012: oj, alla hemmafester, vissa stunder från peace&love, min födelsedagsfest, vissa utekvällar osvosv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag, fast när jag väl vart ledsen så har jag verkligen vart det

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? haha helt klart mest totalspårade partykvällar med mina vänner, bästa minnena

De största förändringarna under året? lämnade ett förhållande och började leva ett helt nytt liv typ haha. har nog festat en jäkla massa mer detta år 

Vem/Vilka saknade du? andrea i stockholm, hela tiden! och min syster i australien

Största misstaget? att stannat för länge i ett förhållande som jag visste aldrig skulle fungera igen. och att falla tillbaka till gamla vanor

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? ja såklart, fast 2012 var väldigt bra. men det är så mycket som kommer hända iår, allt inför studenten, studenten, förhoppningsvis åka till andra sidan jorden

Vad gjorde dig riktigt glad i år? alltså mina vänner, slår allting. 

Har du några löften inför år 2013: nej, dåliga erfarenheter av löften så vill aldrig sätta ett nyårslöfte igen. jag behöver inte lova mig själv någonting, om jag vill klarar något så är det bara att göra det

Hur skulle du beskriva din stil 2012? haha ingen aning

Vart reste du nånstans? haha faktiskt ingenstans utanför sverige

Vad ser du mest framemot med år 2013? spanien med en favorit om knappt en vecka, allting med studenten, att förhoppningsvis få åka långt bort väldigt länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0