2013-01-01

vaknar upp och allt känns sådär bra. inte för att det står 2013 istället för 2012. inte för att det är ett nytt år och jag kan lämna det förra bakom mig. men det känns bara bra på något sätt. hade utan tvekan det bästa nyåret någonsin igår. middag med fina tjejer, sedan ramlade det in en hel del sjukt sköna människor till, drack vinglas efter vinglas, drack världens godaste shotar, pratade känslor med fina vänner, skrattade och dansade. vid halv tolv tog vi bussen in till stan. vid tolvslaget vinglade jag runt helt ensam och kände att fan, nu får jag fira in det nya året helt själv när samtalet bröts. men otroligt nog slapp jag det, och jag föll in i någon annans famn. sen hittade jag mina vänner igen, vi gick till pitchers en stund men tröttnade ganska snabbt. rundade av allt med en jävla massa skräpmat, sen gick jag hem och somnade fruktansvärt gott. efter nio timmars sömn så finns inget spår av bakishet, så har tänkt plugga och promenera de närmsta timmarna och resten av dagen och kvällen ska jag spendera med två av mina finaste vänner!
livet osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0