fredag 18

hemkommen från spanien osv! hade en fin vecka med min favorit. hamnade dock på de lugnaste hotellet så inte mycket till fiesta blev det, sista kvällen träffade vi dock ett gäng svenskar så då blev de en och annan drink, något som dock innebar en jävla bakishet på hemresan men. har gått ynka tre dagar i skolan nu och jag är redan skoltrött. fredagar kommer vara värsta dagen också, börjar nio och slutar vid fem. idag överträffade jag mig själv också och gick och tränade direkt när jag hade slutat. nu har jag ätit och duschat och befinner mig i soffan och intar chillmode en stund. om ett tag ska jag väl inta det första glaset vin eftersom en utgång står på schemat, inte riktigt bestämt med vilka, hoppas på att min bästa vapendragare byter sitt nattpass så att hon följer med mig, annars har jag några andra favorittjejer som ska ut så de ordnar sig hur som, tar dock lite emot att köra en förfest all by myself men jag är ganska van. ikväll skiter jag nog i allt
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0