hej spanien och fuerteventura!

idag är längtan stor och imorgon är lycka total antagligen. imorgon klockan tio på morgonen lyfter flyget från stockholm till spanien där jag och en favorit ska spendera en vecka med sol, chillmode, drinkar, mat osv! resfebern kröp sig på redan igårkväll då jag inte somnade förens runt 2 inatt. hade två lektioner i skolan idag, hann med en fika med emelie och julia också. efter skolan promenerade jag en timma och nu har jag ätit och packat klart osv. klockan fem imorgonbitti rullar bilen mot arlanda, känner dock att det kommer vara ganska omöjligt att få någon sömn inatt så ska umgås ett tag med en pojk, sen kanske sova någon timma iallafall. känner iallafall att denna resa inte kunde komma lägligare, behöver en paus från livet och denna stad och alla idioter, kommer dock sakna mina fina såklart. men denna vecka kommer med stor sannolikhet bli svårslagen. 
hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0