Men jag säger såhär, det brister det bär

måndag och ny vecka igen, hade en muntlig redovisning imorse följt av en idrottslektion. sen drog jag mig hemåt och har duschat och ätit och myser lite med mig själv just nu. helgen då, spenderades i stockholm hos min bästavän. tog tåget vid fem i fredags och sen kom andrea och mötte mig i tc, åkte sedan hem till henne, åt tacos och tårta hihi, sen svirade vi om och drog oss in till stan och mötte upp två av andreas vänner och sen spenderade vi resten av kvällen på ambassadör, hade det sjukt kul även fast jag hade tänkt mig en vit och lugn helg. landade hemma runt 4 och somnade skönt då. vaknade upp ganska sent på lördagen, gick en lång promenad, myste framför filmer med massa frukt och åt en sjukt god lördagsmiddag! åkte hem vid ett igår och kände mig så jävla lycklig när jag satt på tåget, älskade vän!
när jag väl landade hemma så satte jag mig med lite plugg, sen promenerade jag en timme och sen spenderade jag fyra timmar med min fina louise, hade planerat att se någon film men blev många timmars prat om allt mellan himmel och jord samt en del glassätande hihi. efter en massa prat och planerande inför nästa helg så längtar jag redan till fredag.
om en stund ska jag iväg och samtala lite, håller tummarna för att det går bra och att jag snart får ett slut på något som jag har släpat efter mig alldeles för länge. resten av dagen blir det plugg, psykologiuppsats och matteprov ska göras!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0