torsdag

efter att ha sovit alldelles för många timmar inatt så är jag redan nu sjukt trött, förstår inte. vaknade upp vid halv ett, gick inte upp förens en timma senare kanske, men har ändå vart dödstrött hela dagen. har inte åstakommit något vettigt idag alls nästan, eller jo, jag har pluggat litelite, men de är ändå någonting. sen har jag ätit god mat och sen spelat kort med bror&emma nu på kvällen. imorgon har jag tänkt vakna relativt tidigt, ska hinna plugga och ner en sväng på stan, sen hem till pappa och äta på dagen, sen till julia och sen vidare till emelie som fyller år och sedan styrs de en fin utgång tror jag! helt sjukt att de är 5 dagar kvar tills jag och julia lämnar landet för spanien en vecka, så jävla värde det! 
nu känner jag att det är läge för att sova, sömnbehovet alltså!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0