ett steg bak, två steg fram

livet rullar på och även fast det känns som att det händer minimalt med saker så hinner jag ändå aldrig med att uppdatera här. de senaste dagarna har jag i alla fall hunnit med en hel del träning och det känns fruktansvärt bra att vara igen, bara den saken att jag orkade springa en mil för några dagar sedan gjorde mig överlycklig. håller alla mina tummar för att jag lyckas hålla mig frisk nu för orkar inte tappa allt igen, nu jävlar ska det byggas på muskler! igår var det tisdag och då tog jag, louise och maja bilen till Västerås halv nio, åt jävla bra frukostbuffe på ikea och gick sedan några timmar på Erikslund, hittade dock endast ett par skor och lite småsaker menmen. tog sedan en sväng på tunap och stan men hittade inte mycket där heller, ändå bra för slösar ju inte så mycket pengar. igårkväll blev det en promenad och en film med mamma. idag vaknade jag tidigt, åt frukost i solen och sedan blev det ett besök på gymet. mötte sedan med klara och vi köpte med oss lunch och satte oss på strömsholmen och myste några timmar, hade en hel del att prata igenom om man säger så! nu är jag hemma igen, kollar lite tv och ska sedan till andreas för att skriva ut mitt cv och sedan lämna in det och hålla alla tummar för positivt besked! tänkte sedan spendera kvällen hos pappa men han skulle inte vara hemma så blir ensam hemma ikväll istället. morgondagens planer är att passa zack på förmiddagen och sedan träna. på fredag är det midsommar och fiesta, ska spendera dagen med mina tjejer, göra midsommarkransar, käka osv och på kvällen ramlar det in lite fler folk så kan nog bli trevligt! nej, nu ska jag strax röra mig!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0