klappar och slag

vissa stunder känner jag mig högst upp, som när man cyklar ner för en brant backe utan en tanke på att bromsa, eller i det där lyckoruset av all alkohol, precis på gränsen till att tappa allt, precis innan. och ibland är jag längst ner, trycket över bröstet som får mig att tro att det inte går att härda ut, när du tar till alla dina krafter för att inte bryta ihop. det är sanningen och det är livet. och jag har faktiskt ingen aning vad det beror på, att det går så mycket upp och ner. kanske är det rädslan för framtiden, att det endast är fem ynka dagar kvar till att allt tar studenten. eller kanske beror det på när förhoppningar och förväntningar faller samman. de senaste dagarna har jag  iallafall umgåtts mycket med min fina klass och insett att jag verkligen kommer sakna men inte andra. igår blev vi utsparkade från skolan och sedan gick vi och köpte glass och sedan spenderade vi några timmar i en park. efter det tränade jag, handlade med mamma och åt god middag. öppnade sedan en vinare i min ensamhet medans jag väntade på louise och elina. drog sedan ut till harrys och kvällen bjöd på en helt okej utgång. inledde kvällen med att samtala med två mycket trevliga norska killar, sedan drack vi vin på toan som vanligt och dansade lite. dock blev jag lämnad ganska tidigt av mina tjejer men blev omhändertagen av några trevliga killar istället innan jag hittade en gammal killkompis som hade blivit utslängd, vad gör man inte för klantiga och fulla människor haha. idag vaknade jag upp inte alls bakis, spenderade någon timma i solen,  tänkte ta en springtur i kronskogen sen men den jävla pollen(antagligen) satte stopp för det, blev en långpromenad istället. kvällen har jag spenderat hos syster med henne, mamma, andreas och zack. ätit scones, jävla bra efterätt och sedan myst lite framför tvn. halvkollar just nu lite på tv hemma med mamma och ska väl fortsätta med det. morgondagen ska spenderas på gymet, sen ska jag mysa med min sara och kvällen ska jag spendera hos louise med mina absoluta favorittjejer, och sen inleder vi studentveckan, sinnes!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0