när det känns precis som förut, när det känns så jävla bra

den här veckan har varit bättre än på länge. veckan efter studenten och jag trodde den mestadels skulle bestå av ångest över att allt självklart är slut, för att inte ha skolan att gå till efter sommaren osv, men ångesten har visat sig ytterst lite. jag har jobbat mina första arbetspass och det känns riktigt bra, jobbat med en del väldigt sköna människor och har hört att det till 99% är sköna människor där  så kommer nog bli riktigt kul! har även kommit igång med träningen och kört några pass i veckan, tänkte klämma in ett sista imorgon. i onsdags efter jobbet åkte jag ut till maja där även louise och elina var, favoriterna samlade igen helt enkelt. åt mat och massa glass osv, pratade igenom den sista tiden och myste, fick även lite killbesök en stund så blev en omgång kubb innan vi somnade inklämda på rad i en husvagn, på bästa sättet helt enkelt. vaknade dagen efter mellan mina favoriter av att regnet smattrade mot fönstret, dukade upp storfrukost och satt flera timmar och åt och myste. åkte sedan med elina in till stan, hann med ett besök på gymet innan jag jobbade resten av kvällen. igår spenderade jag några timmar med min favoritunge, gick en runda på stan och tränade. senare kom louise och maja, vi gjorde tacos, käkade, fixade oss, snackade och drack en del vin. rörde oss sedan till harrys och hade för första gången på länge en rolig utgång! träffade en massa gamla vänner, dansade, drack vin på toan osv, kändes precis som alla gånger vi var ute förra sommaren typ, så jävla kul! runt halv två gick jag och maja vidare för lite nattmat och strax efter två var jag hemma och somnade mitt i en alldeles för onykter konversation med en killkompis haha. vaknade tidigt idag, satt en stund i solen innan jag och mamma rörde oss ut till vilsta för att hjälpa till att fota en sommarstuga. nu har jag smällt i mig gårdagens rester av tacosen, kollar på Jönssonligan och sa precis hejdå till bror som har varit här över natten. senare blir det nog en sväng på vilstamarknaden med syster, mamma, moa och zack. kvällen känner jag för att spendera i soffan, framför en bra film, med cola och något gott tillsammans med mamma, så håller tummarna för att hon känner likadant! än så länge är endast träning inplanerad på morgondagens schema.
men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0