tioende juni

efter en alldeles för lugn och händelselös helg så ser jag sjukt mycket fram emot morgondagen och första dagen på jobbet. är så jävla glad att jag inte behövde vakna upp dagen efter studenten utan jobb och utan planer för framtiden, med tanke på att jag får panik så fort jag inte har saker inplanerade. skulle helst av allt ha ett jobb till så ska fortsätta söka mer och hoppas på lite hjälp från mina kontakter. vaknade tidigt imorse och hade fortfarande känningar i bröstet och halsen men efter en stor frukost tog jag mig ner till gymet och körde ett lugnt pass, en halv timmas powerwalk och sedan mage och ben. annars har jag varit förbi pappa och fått med mig matlåda till imorgon. nu har jag precis tryckt i mig pyttipanna samtidigt som jag kollar Sveriges mästerkock oså. blir nog en promenad senare annars ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, får nattsällskap av brorsdotter idag också så blir mysigt! imorgon är det som sagt jobb på schemat, kvällen ska jag spendera hemma hos pappa med syster, kira, vinton och axel, bara massa barnmys! på onsdag får jag äntligen träffa mina favorittjejer som jag redan saknar! jobb även onsdag och torsdag, gött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0