världens bästa dag

hade verkligen världens bästa, sjukaste och mest minnesvärda student igår, var så jävla lycklig konstant hela dagen. inledde dagen med champangefrukost med min bästa klass, så efter en flaska vin till frukost var jag lagom full hela dagen! vi hade studentfotografering, mys i klassrummet, mösskrivning, studentlunch osv. strax efter två sprang jag ut från aulan och ner för alla trappor ut på skolgården, i panik letade jag efter min familj, kramade om mina bästa vänner och grät. tillsist fick jag krama om min familj och släkt och sedan var det dags för höjdpunkten, två timmar på ett studentflak. utan skor och med en hel del för mycket alkohol skrek och dansade jag konstant, kramade mina bästa om och om igen och var så jävla glad bara. efteråt var mina fötter söndertrampade och trasiga, åkte hem till familjen och släkten, öppnade presenter och skämdes en aning för att jag hade fått i mig lite för mycket sprit. åt minimalt med mat och var bara borta i någon dimma, sen fick jag sällskap av sara och lisa hem till mig dit maja, louise, anna och elina också kom efter ett tag. drack ännu mer sen begav vi oss till en mindre rolig studentfest precis som jag hade förväntat mig, men fick i alla fall vara med världens bästa människor. efter för lång tid i rinmansparken där vi velade om vart vi skulle ta vägen och frusit halvt ihjäl sprang jag hela vägen hem och runt halv fyra somnade jag efter en jävla massa nattmackor. vaknade alldeles för tidigt idag som vanligt, med världens ångest till en början. nu är liksom allt slut, dagen som vi hade sett fram emot så sjukt länge är över. men ju längre tiden gått så har ångesten släppt mer och mer, det är ju fan ingenting som är över, ett kapital är slut men jag har så sjukt mycket att se fram emot nu. jag ska jobba, åka till australien, plugga osv! alltså livet börjar nu. och jag är så jävla lycklig för att jag har mina vänner här. så idag har jag spenderat dagen med att umgås med delar av familjen, myst hemma hos pappa med några av de viktigaste människorna i mitt liv. nu ikväll köpte jag och syster bra jävla bakismat och massa godis och sen har vi bara degat framför en film. har även pratat igenom saker och ting, rett upp kaoset som har tärt på mig stora delar av det senaste halvåret, känt mig lättad för att jag igår kunde skita i, krama om gamla vänner och bara glömma för en dag. idag lever jag på lyckan från igår, något som jag kommer göra länge. imorgon har jag tänkt träna och ta tag i mitt alldeles för onyttiga liv haha, dock står utgång i Stockholm på kvällens schema så det där med att vara nyttig får jag nog ta tag i på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0