we press play, don't press pause

känns som att jag har varit bakis enda sedan i fredags haha, fast kanske inte så konstigt efter att ha varit full konstant i ca. 24 timmar. helgen har jag i alla fall spenderat på ett antal promenader då bröstsmärtor och halsont har hindrat mig från att besöka gymet. har även solat, skrivit om mitt cv för att söka ännu lite fler jobb, läst klart en bok och börjat på en annan, pratat ut med en person och även blivit lättad och glad, ätit godis osv. har precis kollat solsidan och fått massage av mamma. håller alla mina tummar för att jag ska slippa vakna upp med denna stelhet imorgon så jag kan få  träna, annars har jag inte mycket planer för morgondagen. som tur är börjar jobbet på tisdag, längtar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0