dance our tears away

sitter framför tvn med ett tugnt huvud och trötta ögon denna lördagskväll. dock tillsammans med mamma, en godispåse och läkerol så jag har det rätt bra! igår var det fredag, gjorde något som jag fasat inför i flera dagar, en stor jävla lättnad efter kan jag tala om! sen blev det en runda på stan med tjejerna, sen lunch och två lektioner sen hemåt för att göra klart en uppsats och fixa mig, på kvällens schema stod födelsedagsfirande för elina! tacos, massa glass, vin och en hel del skratt med ett gäng tjejer blev det innan vi begav oss in mot stan för en utgång. blev en ganska nykter sådan, och tråkigt nog har jag mycket roligare när jag är onykter haha så det blev en helt okej utgång, med mina fina vänner så blir det dock aldrig dåligt! idag har jag ätit lunch på stan med mamma och amelie, tagit en långpromenad och pluggat en hel del företagsekonomi, jävla duktig! nu har vi ätit ungspannkaka och smäller i oss godis, ska alldelles strax sätta igång en film. imorgon är det söndag, det enda planerade är att göra klart en psykologiredovisning med jennifer, skulle bli överlycklig om jag fick köra ett styrketräningspass också men det återstår att se! förövrigt längtar jag fruktansvärt mycket till onsdag, 100-dagarsfest och stora planer är spikade, känner på mig att det kan bli en jävla fest!
nu filmdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0