helgen

en helg har gått. i fredags efter en lång skoldag så blev det en myskväll hemma hos louise med tjejerna, god mat, snack, friends with benefit och panacotta. en busstur hem på natten fick det att riva i bröstet och tankar om hur jävla konstigt allt blir ibland. hur människor förändras, och hur allt, verkligen allt, har en fram och en baksida. vaknade upp tidigt igår, pluggade hela förmiddagen sen kom bror&pethra&axel, lite fika och snack. pluggade resten av dagen och framåt kvällen fick jag sällskap, så blev en film och slapp även sova själv. en ganska bra sovmorgon idag sen har resten av dagen bestått av plugg hemma hos papi, fick träffa bror&emma en snabbis också så då blev jag nöjd! det inplanerade cirkelgymspasset sket sig när jag kom en minut försent och min plats var borta, jag som hade längtat efter att träna lite. menmen, gick hem och åt god mat och tittade på film med mami! ska snart sova, måndag imorgon igen, en kort skoldag med idrott och ekonomiprov, sedan är en fika inplanerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0