lördag

var längesen jag kände mig såhär välförtjänat av helg. den här veckan har verkligen inte vart rolig, konstant plugg och prov, uppsatsskrivningar och redovisning är avbockat. efter en lång skoldag igår så blev det ett pass på friskis, fick sällskap av maja så då blev jag glad! bra fredagsmiddag med mami efter sen blev jag upphämtad och så blev det en lugn fredagskväll på annat håll. fick skjuts hem tidigt idag och har hunnit med en promenad med mamma, hälsat på hos sis&zack och handlat. ska anstränga mig minimalt idag, ett besök hemma hos pappa är det enda planerade. imorgon ska jag iallafall sjunga på mässa i kyrkan, träna och träffa en väldigt saknad lisa! ska inte ägna en enda minut åt plugg den här helgen, så jävla värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0