när allt rasar och du har ingen aning om varför

idag är det torsdag men det känns så fruktansvärt mycket som lördag, beror antagligen på 100dagarsfesten som ägde rum igår. efter en seg skoldag igår så tog jag och tjejerna en sväng på stan, inhandlade lite nödvändigt, sen hem till mig och fixa sig, sen köpte vi med oss till pizza och runt halv sex inledde vi kvällen i nyfors. till en början var vi ganska några men framåt kvällen ramlade det in en hel del folk. och ju mer tid som gick, ju mer alkohol hällde jag såklart i mig. vid halv elva rörde vi oss in till stan och därifrån är det mesta svart, har en del stunder som är lite klarare. kom otroligt nog in på krogen iallafall, med min fruktansvärda, egenblandade grogg i handen och efter den så gick jag väl över någon slags gräns, bröt ihop och det kändes bara som att allt rasade, det är det enda jag minns. tror ingen förstod vad som hände och jag har ingen aning heller. försöker förstå vad det var som fick de jävla tårarna att rinna okontrolerbart. är fruktansvärt glad att jag hade mina vänner där iallafall. blev inte en direkt lång vistelse och sen fick jag hjälp hem. vaknade upp livrädd imorse haha, fullt påklädd och fruktansvärt bakis haha. tog mig inte upp förns vid tolv, mötte då elina för att åka ut till skjulsta och bada isvak, kändes inte direkt perfekt kombination med tanke på hur jag mådde men det var ganska uppfriskande måste jag säga haha! resten av dagen har jag spenderat med mami, zack och syster, bra bakishäng! har nyss smällt i mig en jävla massa godis och nu tänkte jag gå och lägga mig. lång skoldag imorgon, sen träning och sen fredagsmys ute hos louise med tjejerna på kvällen, låter väldigt passande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0