same love

blev en lugn fredagskväll hemma med mamma igår. utgången med tjejerna som var planerad lockade inte alls, vet inte riktigt vad som har hänt men antar att kaoset som blev på 100-dagarsfesten har bidragit till tre lugna helger för min del, men nästa helg, då jävlar. 
istället tränade jag en timma efter skolan igår, och sedan blev det tacos, film och mys hemma bara. vaknade tidigt idag som vanligt så har tittat några avsnitt av gossip girl, ätit frukost i sängen och nu tänkte jag dra mig ut på en långpromenad i solen. resten av dagen måste jag plugga en del, skriva klart projektredovisning osv, ikväll ska jag iallafall mysa med en himla saknad vän! 
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0