we press play, don't press pause

har haft en mycket bra lördag och den är inte slut än, och antagligen har jag det bästa kvar, ett cirkelfyspass om en stund, bästa! var produktiv på förmiddagen och pluggade en del, sen bjöd min fina mamma på lunch på kaka, fruktansvärt god falafelsallad. sen tog vi en promenad och handlade. kom nyss hem ifrån en söndagsfika på stan och har precis slängt i mig lite kvarg&keso&hallonblandning. förutom träning så ska jag försöka få gjort lite mer plugg ikväll, och såklart lite mys framför tvn. imorgon väntar en lång sovmorgon så jag hoppas på att få mysa lite med louise innan skolan. annars är det ganska mycket i skolan fram till på onsdag. på fredag är vi lediga och sen en veckas lov med en hel del väldigt bra saker inplanerade, stundentkryssning, 60-dagarsfest, mys i örebro hos bror&emma, fixa balklänning osv, ett mycket bra påsklov helt enkelt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0