a million people in the place but you're the one

vaknade kvart över åtta imorse, en kvart innan jag skulle sitta i aulan och skriva mattenationellaprov. resulterade självklart i sämst morgonen och kanske det sämsta provet jag skrivit. efter två timmar lämnade jag in provet och bara kände att nu fan skiter jag i det här haha, håller alla min tummar för att jag kom upp i tillräckligt många poäng för att få ett godkänt men det är nog tveksamt. det var iallafall sista provet jag skrev och herregud vad bra det kändes. sedan blev det lunch i skolan, sen skyndade jag mig hem för att få håret slingat av syster, sen tog jag en promenad med zack och sedan dess har jag skrivit på min religionsinlämning som är min sista inlämning för gymnasiet. ska strax skicka in den och sen bara hoppas på att min lärare i småföretagande inte hör av sig så att jag slipper göra en restuppgift imorgon för att få ett mvg, skulle va så skönt om han bara kunde ge mig det ändå hehe. har precis slängt i mig lite mat också och lite senare tänkte jag ta mig ner till gymet för ett kvällspass, känns som att det behövs! imorgon ska jag till skolan på morgonen en stund, sen träna och sedan åka ut till slagstaglass med klassen som ett avslut på idrottskursen, helt rätt att avsluta den med glass! resten av morgondagen tänkte jag spendera med en kille jag inte träffat på för lång tid. och på fredag är det balen och jag är så fruktansvärt jävla taggad!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0