det ljusa livet

blir både så jävla arg men samtidigt avundsjuk när jag ser alla uppdateringar på facebook om hur alla håller på att plugga till sitt sista prov eller redan gjort sitt sista prov osv, när jag sitter här och har hur många grejer kvar, men jag kämpar på och njuter, lovar! idag har det iallafall vart en bra dag, befann mig på gymet klockan nio för grym morgonträning, lyckan! sedan mötte jag upp louise, åkte ut till torshälla och mötte elina för att köpa lunch, sen åkte vi till sundbyholm och solade, käkade, spelade vollyboll och kubb med klassen osv, så himla värt med sådana stunder. fick sedan skjuts hem och hade massa energi till att plugga hehe... men gjorde det iallafall och nu hoppas jag att jag kan småföretagandeprovet imorgon, har även skrivit halva historiainlämningen så känns bra. imorgon är det fredag, tänkte befinna mig tidigt på gymet även imorgon för att sedan plugga i solen fram till klockan 2 då jag endast har ett prov sen slutar jag. måste dock spendera eftermiddagen med att plugga matte och psykologi, men på kvällen ska jag på konsert och sen mysa med louise någonstans. helgen är fullbokad med en del roliga saker men mest plugg, men alltså, om en vecka har jag troligtvis skickat in min sista inlämning i gymnasiet, jag tror jag överlever! nu ska jag äta mango
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0