förjävla bra valborg

inte på topp idag! gårdagen bjöd på en kort skoldag, ett mvg i geografi och efter skolan hade vi dansträning iför balen, var nog längesen jag skrattade så mycket förut, grät till och med haha! kommer bli så fruktansvärt roligt, kan inte bli annat med det sällskapet. åkte sedan hem till pappa med mina favoriter, lagade tacos, drack vin och snackade osv. sedan rörde vi oss vidare till förfesten där jag faktiskt hade det sjukt kul. sköna människor, lite för många groggar, ett jävla härj om massa saker haha. rörde oss sedan till någon fest där det var ganska dött så bestämde oss för att dra vidare till en annan fest en bit bort. tillsammans med två icke nyktra killar letade vi oss fram ute bland ingenstans, lyckades ramla och skrapa upp halva benet samt krossa mobilskärmen totalt innan vi hittade rätt. stannade dock inte så länge där och vad jag egentligen hann göra där vet jag inte, satt i en bastu och träffade på en mindre omtyckt person ungefär. fick med mig dubbelt nattsällskap, br man har det! idag hade jag endast tänkt ligga i soffan, kanske ta en promenad sen om jag har krafter till de!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0