gårdagen var en klass för sig

jag hade en så fruktansvärt fin, rolig, sjuk, kaos osv gårdag! när jag hade fått hår och smink fixat tog jag mig hem till elinas syster där elina var och sedan kom även emma. sen åkte vi vidare till filip där killarna var, drack vin och fixade det sista sen begav vi oss till balen. början blev dock kaos när bilen la av kanske 50 meter innan vi skulle köra fram framför slottet haha, alltså så komiskt och illa men ändå så kul. blev en nödlösning så vi hoppade in i en smutsig bmw och fick köra upp sist av alla. massa fotande osv sen insåg jag att jag skulle hålla tal och den där halva vinaren jag drog i mig innan kändes lite opassande om man säger så, fick en mick och höll världens sämsta välkomstal menmen! sen blev det mer fotande, trerättersmiddag och vinglas efter vinglas. lagom till efterrätten tog jag mig upp för att hålla ännu ett tal, ett lite bättre och strukturerat haha, blev lite gråtkalas efter det. sen blev det en hel del dans, skratt, ännu mer vin och vid halv tolv hämtade pappa upp mig samt två killar varav en var lite för full haha, lyckades ta oss in på harrys när vi kom till stan efter att ha bråkat med en jävla jobbig tjej i kön. var dock så fruktansvärt mycket folk ute så visste inte vad jag skulle ta vägen, så blev en relativt tidig hemgång och efter fem timmars sömn vaknade jag upp med en jobbig ångest så kunde inte somna om. man brukar tydligen lära sig av sina misstag men jag lär mig fan aldrig. har iallafall solat största delen av dagen. ska kanske ta mig ut till sundbyholm för att titta på dagens bal med louise och sen mysa med henne ikväll, blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0