jag kommer aldrig igen slösa min tid på någon som inte förtjänar det

idag är jag glad att jag inte släpper in människor så lätt. om du inte ger hjärtat rakt ut så slipper du bli sårad. för människor kommer inte alltid vara det du tror, människor kommer inte alltid säga vad de känner, de kommer vänta in i det sista och då har du redan byggt upp dina förväntningar som då slås ner till marken på en sekund. det kommer göra ont, men jag kommer aldrig tillåta att det gör ont för länge. idag vet jag vad jag förtjänar, och jag förtjänar ingen som inte uppskattar mig och som tror att jag tar vad som helst. idag är jag glad att jag kan påminna mig själv när det känns lite tungt, det finns alltid någon annan där ute, någon bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0