man trycker bort det längre ifrån sig, men man glömmer aldrig

gårkvällen blev bra med mina fina. vid nio kom maja hit, vi drack lite vin och sen mötte vi elina och gick till pitchers dit louise också kom lite senare. drack vin, fick krama om andrea några till gånger för att säga hejdå, pratade, blev bjuden på hot shots som var fruktansvärt gott, pratade om grävmaskiner och motorer osv. blev dock tröttare och tröttare och kände mig bara mer och mer nere så vid halv två drog jag mig hemåt, åt en nattmacka och somnade sedan med musik i öronen och den där jävla tunga känslan, som när allt kommer över en på samma gång. vid halv nio tog jag mig upp idag, åt frukost för att sedan plugga en timma i solen. sen spenderade jag 1.5 timma på gymet och blev lite lyckligare, förstår inte hur man kan slås av glädjerus gång på gång för att man orkar lite mer, känner sig lite starkare. resten av dagen har jag spenderat på ettårskalas för zack, träffade släkten och min älskade syster som äntligen är hemma från australien i några månader, lyckan! har även hunnit ut för att fixa det sista med balklänningen och på vägen hem köpte jag och mamma med oss bästa kycklingsalladen och åkte tillbaka till syster och zack och åt. befinner mig framför tvn just nu, har pluggat ett tag men huvudet och ögonen börjar säga ifrån nu, fruktansvärt trött! börjar inte förens efter lunch imorgon så ska spendera förmiddagen på balkongen i solen med plugg. kort skolvecka också och på onsdag är det dags att fira igen, endast 30 dagar kvar till studenten och då är det värt att förtära en hel del alkohol, kan bli mycket bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0