onsdag, torsdag, fredag

livet går så jävla mycket upp och ner, och kanske är det bra för man känner ju på något sätt att man lever. idag är det iallafall fredag och denna kväll spenderar jag med en hel del plugg. har skrivit klart mitt muntliga föredrag som ska hållas på tisdag så det känns mycket skönt, försöker förstå lite av småföretagandeprovet som är om en vecka också. de senaste dagarna har bjudit på en hel del. har för det första fått jobb och vart på introduktion och jag är så jävla glad för det, ångesten jag har haft för att vakna upp dagen efter studenten utan ett jobb är som bortblåst. i onsdags var det 29 dagar kvar till studenten och det firades med världens bästa tjejer. vi grillade, åt, drack vin och pratade. som vanligt fick jag i mig för mycket av det goda, något som resulterade i känsloutbrott och småkaos. kom såklart inte ut på krogen med mina tjejer men jag hade det mycket trevligt innan. fick istället ur mig massa tankar och känslor och somnade sedan både lättad men ändå så förvirrad bredvid en omtyckt person. igår botade jag bakisheten med mys med zack och lite plugg. på kvällen blev jag upphämtad för en sväng till stockholm, bio och mat och sedan få somna på samma bra sätt som i onsdags. idag har vart den segaste och kanske skönaste dagen på länge, lämnade inte sängen förens klockan 3 och det enda vettiga vi hann med efter det var en promenad i solen sedan tog jag bussen hem. har ätit en fin fredagsmiddag bestående av falukorv och makaroner i min ensamhet, och sen har jag som sagt pluggat. lägger nog plugget åt sidan nu, myser en stund till framför tvn innan jag intar sängen. imorgon tänkte jag befinna mig tidigt på gymet och sedan plugga och sola resten av dagen om det är fint väder. förhoppningsvis blir det mys på något håll på kvällen, återstår att se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0