same love

eftersom jag tog hela redan i onsdags och inte direkt har lagt någon tid på plugg sedan dess så har jag istället suttit hela dagen idag. startade dock dagen med 1.5 timmas träning, bra start! resten av dagen har jag pluggat, vart och skrivit på anställningsbevis och nu på kvällen inhandlade jag och mamma lite godis för det kände jag att jag var värd ifall jag skulle plugga hela kvällen. börjar dock må lite illa nu men har endast tre bitar kvar så får lov att trycka i mig de med hehe. morgondagen kommer antagligen bestå av ännu mer plugg, ett träningspass och sedan hämta balklänningen! ingen skola på måndag men ska träffa tjejerna och plugga ändå, duktiga! mindre än två veckor kvar tills betygen sätts och har cirka sex rätt stora uppgifter kvar, känns helt ärligt fruktansvärt tungt men bara att bita i, att veta att det om 14 dagar är slut får det att kännas en hel del bättre, det här klarar jag!
fortsätter väl spendera tiden med småföretagandeplugg och film, härlig lördagskväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0