starting over

har haft en muy bien dag så att säga. befann mig i skolan ca 1.5 timma för tidigt då jag tydligen inte hade någon småföretagande. resten av dagen i skolan fick jag reda på mina betyg och blev glad, planerade, åt lunch och fixade ihop talet som ska hållas på avslutningsmiddagen. när jag kom hem bytte jag om snabbt och tog mig ner till gymet, var alldelles för längesen jag var där då jag har varit småsjuk men idag orkade jag inte vänta längre, i en dryg timma körde jag igenom ben och mage samt lite kondition! gick sedan hem till pappa där även systrarna och tre vilda barn var, spenderade några timmar där, åt god mat, drack kaffe osv! åkte sedan ut till lisa, snackade lite och myste och fick även med mig ett par skor hem som jag kanske ska använda på stundenten hihi. ska upp tidigt imorgon för att köra paintball med klassen och därefter grilla, kommer nog bli grymt! sen har jag tänkt hinna med ett träningspass innan jag ska ut och fira min bror som fyllt. kvällen tänkte jag spendera i torshälla med ett gäng killar och tjejer med en del alkohol och taggande, endast 9 dagar kvar till studenten nu! därefter blir det nog en utgång, kan bli hur bra som helst!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0